Duplájára nőtt az e-számlát használók száma 2015-ben az ENKSZ földgázszolgáltatónál

Duplájára nőtt az e-számlát használók száma 2015-ben az ENKSZ földgázszolgáltatónál

Duplájára, 55 ezerre nőtt 2015-ben az egy évvel korábbihoz képest az e-számlát igénybe vevők száma az Első Nemzeti Közműszolgáltató Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt. (ENKSZ ÉDRF Zrt.) ügyfelei között – hangzott el a szolgáltató vezetői által szerdán, Győrben tartott sajtótájékoztatón.

Biczók András, az ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt. vezérigazgatója, a FŐGÁZ Zrt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese felidézte, hogy a nemzeti közműszolgáltatási rendszer részeként működő FŐGÁZ az ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt.-t, régi nevén GDF Suez Energia Magyarország Zrt.-t 2015. szeptember 28-án vásárolta meg.
A tulajdonosváltás óta eltelt időszakban a FŐGÁZ és a Győr-Moson-Sopron, Vas, Komárom-Esztergom, Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyéket ellátó ÉDRF közötti kapcsolat eredményes, a társaságok már megkezdték az ügyfélszolgálatok harmonizációját, és kiszélesítését, amelynek egyik eredménye az e-számlát használók számának növekedése – fűzte hozzá Biczók András.
Elmondta azt is, hogy a harmonizáció egyik eredményeként a soproni ügyfélszolgálati irodában már megvalósult egy olyan integrációs lépés, amely alapján az ottani alkalmazottak mind a FŐGÁZ, mind az ÉDRF ügyintézési folyamatait elsajátították így mindkét társaság fogyasztóit ki tudják szolgálni.
Hangsúlyozta: a téli időszak előtti a tulajdonosváltáskor a legfontosabb feladat az ÉDRF-hez tartozó 750 ezer ügyfél gázellátásának garantálása volt, amelynek jól megfeleltek. Április közepétől pedig elkezdik a gáz betárolását.
Hozzátette: az ÉDRF-nél 2015-ben is hasonló mennyiségű, 760 millió köbméter lakossági földgáz fogyott, mint az előző években. A jövőbeni feladatok között a vezérigazgató az úgynevezett értéknövelt szolgáltatások körének kiszélesítését és az ügyfélorientált kiszolgálás további fejlesztését jelölte meg.
Iváncsics Sándor, az ENKSZ ÉDRF Zrt. egyetemes szolgáltatásai és ügyfélszolgálati igazgatója elmondta, hogy egyre népszerűbb a bankkártyás fizetési lehetőség is. Emellett tavaly kötöttek egy együttműködési megállapodást a Tesco Global Zrt.-vel, amelynek értelmében az ügyfelek az üzletek pénztáraiban is ki tudják egyenlíteni számláikat. Ezt a fizetési módot is egyre többen használják – fűzte hozzá.
A fizetési technológiákat érintve az igazgató arról is beszélt, hogy tejes üzemben működik egy mobil applikáció, amellyel a fogyasztók a valós idejű mérőállást rögzíthetik, a folyószámla egyenlegüket tudják lekérdezni vagy helymeghatározó rendszeren keresztül a társaság irodáiról kaphatnak információt.
A FŐGÁZ Zrt. száz százalékos részesedésű vállalkozása az ENKSZ ÉDRF Zrt., a társaságoknak összesen 2,2 millió ügyfele van Magyarországon. A FŐGÁZ Zrt. 10 milliárd forint alatt vásárolta meg az ENKSZ ÉDRF Zrt.-t, a pontos vételárat üzleti titokra hivatkozva nem közölték.
(MTI)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.